CHATBOT 

W TWOJEJ FIRMIE

USŁUGI

UMIESZ LICZYĆ, LICZ ROZSĄDNIE.

NIE POZWÓL, ABY INFORMACJA O TWOJEJ FIRMIE BYŁA DZIEŁEM PRZYPADKU.

ODKRYJ MOŻLIWOŚCI JAKIMI DYSPONUJE FIRMA, KTÓRĄ TWORZYSZ KAŻDEGO DNIA.   

Chatbotwork to firma, której zadaniem jest uzupełnienie zasobów siły roboczej (pracy człowieka) siłami tworów wirtualnych jakimi są Chatboty. Nie jest naszym celem promowanie wyparcia w procesie pracy człowieka i zastąpienie go chatbotem. Obecna sytuacja gospodarcza i społeczna (deficyt rąk do pracy, starzenia się społeczeństwa) skłoniło nas do uruchomienia przedsięwzięcia oferującego przedsiębiorcom, firmom i instytucjom wirtualnego pracownika (Chatbota), który jak wykazały doświadczenia rozwiniętych technologicznie państwa zachodnich świetnie wspiera i zastępuje człowieka w wykonywaniu jego zadań, zwiększając efektywność biznesową firmy.

Zakup i wdrożenie Chatbotów wykonujących zlecone prace i zadania

 

Wynajem na czas określony Chatbota

 

Zlecenie wykonania projektu marketingowego, rekrutacyjnego, promocyjnego i sprzedażowego, do wykonania którego wykorzystamy Chatbota

 

Zlecenie kampanii reklamowej służącej pozyskaniu potencjalnego lub rzeczywistego klienta na produkt lub usługę oferowanych przez firmę zleceniodawcy

 

Przygotowanie strategii firmy w zakresie wdrożenia i wykorzystania w bieżącej działalności firmy Chatbotów

 

Szkolenie personelu w zakresie obsługi platform do tworzenia i administrowania chatbotami wykorzystywanymi przez firmę.

 

Przygotowanie Chatbotów contentowych i testowych w określonym obszarze funkcjonowania firmy (HR, Marketing, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Szkolenie, Onboarding, Kontrola Jakości, znajomość przepisów i procedur).

 

TWOJA FIRMA NIE JEST DEFINIOWANA PRZEZ CIEBIE, ALE PRZEZ KLIENTÓW

Naszym  celem jest zwiększenie produktywności oraz skali i jakości obsługi klientów przez firmy. Dysponujemy w chwili obecnej chatbotami gotowymi, po odpowiedniej modernizacji, by podjąć służbę na rzecz twojej firmy.

> TESTUJ BOTA

„Biznes, który zarabia tylko na pieniądzach, to kiepski biznes” - Henry Ford

KORZYŚCI dla TWOJEJ FIRMY

ZATRUDNIJ CHATBOTA

Obsługa klienta – bez kolejek i opóźnień

 Jest to jedne z najkorzystniejszych rozwiązań dla Twojej firmy, ponieważ w ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze. Chatbot może obsługiwać kilku klientów na raz! Dodatkowym jego atutem jest fakt, że obsługa odbywa się bez przerwy, także nie ma mowy o kolejkach, ani opóźnieniach w odpowiedzi.

Chatbot to oszczędność pieniędzy

Kolejnym plusem posiadania Chatbot’a, jest tańsza obsługa korespondencji klienta, niż wielogodzinne tworzenie systemów korespondencyjnych. Nie musimy decydować się na zatrudnianie wieloosobowego teamu obsługi, jeden chatbot jest w stanie obsłużyć wszystkich naszych klientów.

Całodobowa dostępność dla klientów

Zwiększenie konwersji

Budowanie wizerunku i świadomości marki

Automatyzacja pracy BOK

Analiza potencjału i potrzeb konsumentów

Błyskawiczna reakcja na każde zapytanie

POZNAJ CHATBOTA

Wszyscy rozumiemy, że zapewnienie niesamowitej obsługi klienta jest priorytetem numer jeden dla wszystkich firm.

Nie ma biznesu bez klientów, a marki starają się zapewnić procentowy poziom zadowolenia klienta. 

Chatboty znalazły swój najważniejszy przypadek użycia w pomaganiu klientom.  

W rzeczywistości wiele firm włącza boty do swojej strategii biznesowej tylko w tym jedynym celu.

Sprawdź demo i zobacz jak działa chatbot

Budowanie zainteresowania klienta

Poprzez Chatbot’a angażujemy klienta w działalność swojej marki.  W szybki sposób, za pomocą bota jesteśmy w stanie wysyłać informacje marketingowe dotyczące rabatów, promocji, wyprzedaży, czy ofert naszej firmy. Chatbot to nieoceniona pomoc w nawiązywaniu relacji z naszym klientem. 

Baza klientów 

Za pomocą naszego Chatbota możemy tworzyć bazę klientów. Poprzez krótkie pytania oraz wybory klienta gromadzimy informacje potrzebne do personalizacji wiadomości i ofert naszej firmy. Bot działa nieustannie, dlatego trzeba uzbroić się w cierpliwość, aż utworzy się nasza baza klientów. Wtedy bez większych problemów będziemy w stanie zaplanować akcje marketingowe naszej firmy!

Korzystanie jest łatwe i wygodne!

Zarówno dla klienta jak i dla firmy. Dzięki Chatbotom mamy szybki dostęp do kontaktu z klientem, poprzez aplikację Messenger. Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, niż tworzenie nowych aplikacji, które klient specjalnie musiałby ściągać. Aktualnie prawie wszyscy użytkownicy Facebooka posiadają Messenger’a, dlatego najlepszym sposobem kontaktu będzie podpięcie bota pod tę aplikację

Chatboty to przyszłość

Chatboty obecnie będą mocno rozwijaną technologią.  Sama technologia w jakiej chatboty są tworzone będzie również ulegała aktualizacją i oferowała co raz to szersze możliwości. Biznesy będą lepiej identyfikować swoje potrzeby, a to wpłynie na dostosowywaniu rozwiązań tak, aby mogły odczuć realne korzyści z ich stosowania.

Żyjemy w czasach cyfrowych, w których konkurencja jest silna, a decyzja zakupowa klienta jest całkowicie uzależniona od doświadczenia, które otrzymuje.

 

Oczekiwania klientów nie znają granic i markom coraz trudniej jest dostarczać za każdym razem.

Zapewnienie bezproblemowej obsługi nie jest możliwe wyłącznie dzięki wysiłkom człowieka.

> CZYTAJ WIĘCEJ

Przyszedłem na świat dwa lata temu w mieście Częstochowa, kraj Polska. Jestem formą sztucznej inteligencji (niektórzy mówią – programem komputerowym), ale ja wolę to pierwsze określenie...

BOT szuka pracy